Jak podaje DataReportal, internauci w Polsce stanowią 87% społeczeństwa. Zajmujesz się usługami w zakresie targów i imprez zorganizowanych? Chcesz do nich dotrzeć? Zleć zaprojektowanie i zbudowanie firmowej strony. Dlaczego warto mieć stronę WWW swojego biznesu, odpowiadamy w naszym artykule. Wiarygodność firmy, nowi klienci...zalet jest wiele!
Strona internetowa a wiarygodność firmy
Chcesz zainteresować potencjalnych klientów Twoją działalnością? Zdecyduj się na budowę lub poprawę strony firmowej! Inaczej wiarygodność Twojej firmy może być uważana za wątpliwą. Liczy się przy tym przejrzystość i ciekawe treści. Dane kontaktowe czy opinie zadowolonych klientów zbudują wizerunek firmy w sieci. Dzięki temu zachęcisz potencjalnych klientów do podjęcia współpracy z Twoim biznesem.
Pogłębianie relacji z klientami a firmowa strona WWW
Strona internetowa firmy pozwala na budowę relacji z potencjalnymi klientami. W ten sposób możesz zaprezentować swoje usługi w zakresie targów czy organizowanych imprez. Dobrym pomysłem jest storytelling, a więc opowiedzenie historii Twojej firmy. Jest to świetny sposób na zbudowanie zaufania i zaproszenie do skorzystania z Twoich usług.
Dane kontaktowe i ich dostępność to absolutna podstawa. Dlatego na firmowej stronie powinien być dostępny formularz kontaktowy, numery telefonu i lokalizacja Twojego serwisu w widocznym miejscu.
Strona WWW – dotarcie do klientów o każdej porze
Budowanie strony WWW pozwala na dotarcie do klientów przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Twoja firma zajmująca się targami i imprezami zorganizowanymi nie powinna być zależna od pogody czy innych czynników. Lokalizacja Twojego biznesu nie ma w tym momencie znaczenia.
Strona internetowa musi być odpowiednio zaprojektowana. Jeśli już ją posiadasz, warto, abyś pomyślał o jej redesignie. Dobrze, aby w dodatku była responsywna. RWD oznacza dopasowanie ekranu do urządzeń mobilnych. Jak wynika z raportu Gemius, 75% internautów szuka usług przez smartfony. Równie ważne są certyfikaty bezpieczeństwa oraz regulaminy.
Tworzenie strony WWW – etapy
Proces tworzenia strony internetowej zależy od zakresu działań. Na budowę strony WWW składają się następujące kroki:
zaakceptowanie propozycji czy możliwości,
specyfikacja projektu – powinien odpowiadać Twoim potrzebom i wymaganiom,
wybór szablonu czy projektu graficznego,
przekazanie materiałów – tekstowych czy graficznych,
zaakceptowanie makiet serwisu,
wprowadzenie treści i funkcjonalności – prace programistyczne,
testowanie na przedprodukcyjnym serwerze.
Następnym krokiem jest publikacja witryny na produkcyjnym serwerze. Po opiece i obserwacji strony WWW wprowadza się poprawki i kończy projekt.
Strona firmowa a optymalizacja i pozycjonowanie
Profesjonalna strona internetowa dobrze, aby była widoczna w wyszukiwarce Google. Im dalsza pozycja serwisu, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że dotrzesz ze swoimi usługami do większej liczby internautów. 3 pierwsze wyniki na stronie wyszukiwarki są w cenie.
Zależy Ci, aby dotrzeć z organizacją targów i imprez do szerszej publiczności? Duże efekty przynosi pozycjonowanie. Podstawę stanowi odpowiedni dobór słów kluczowych. Optymalizacja SEO Landing pages, a więc strony docelowe dedykowane klientom z danego miasta czy regionu, przemyślane tytuły i metadane są bazą, wokół której należy się poruszać.
Strona WWW firmy to zarazem promocja, jak i wizytówka Twojej firmy. Warto w nią zainwestować i przyciągnąć przyszłych klientów!