Transport i logistyka to branże, które wciąż się rozwijają. Zastanawiasz się, jak wygląda promocja firmy w dzisiejszych czasach? Przenieś się do Internetu! Dowiedz się, jak zbudować lub poprawić wizerunek w sieci i dotrzeć do internautów i potencjalnych klientów z usługami. W jaki sposób zbudować wizerunek w sieci? Sprawdzamy!
Wizerunek w sieci – blog i content marketing
Do form promocji w Internecie zalicza się firmowy blog i content marketing. Jak podaje Google, treści wpływają na pozycję w wyszukiwarce. Są równie ważne jak zwrotne linki z mocnych serwisów. Dlatego dziel się wiedzą w zakresie motoryzacji i skorzystaj z usług doświadczonych copywriterów. Oprócz ciekawych wpisów na blogu możesz również zlecić opisy usług transportowych czy logistycznych, czy kategorii. Wpłynie to na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Efektem będzie większa liczba użytkowników odwiedzających Twoją witrynę. Nagłówki H1-H6 oraz dobór odpowiednich słów kluczowych są priorytetowe.
Promocja firmy a strona WWW
Wizerunek firmy zbudujesz lub poprawisz w sieci dzięki stronie WWW. Stanowi nie tylko wizytówkę, ale też miejsce widoczne dla potencjalnych klientów. W ten sposób pomożesz się znaleźć ze swoim biznesem i pokażesz oferowane przez siebie usługi. Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Inaczej internauta zwróci się do konkurencji. Podstawę promocji firmy stanowi bowiem serwis.
Obecność w Social Media
Do narzędzi promocji w Internecie zaliczają się media społecznościowe. Przed założeniem kont, warto sprawdzić, z których korzysta Twoja grupa docelowa. Prowadzenie przykładowo fanpage’a firmowego w momencie, gdy nie przynosi to efektów, jest stratą czasu. W związku z tym określ, które social media odpowiadają Twojemu biznesowi, a więc branży motoryzacyjnej. Do wyboru masz:
Facebook,
Twitter,
Instagram,
TikTok,
YouTube.
Rozwój mediów społecznościowych obserwuje się przez kilka ostatnich lat i określa jako dynamiczny. Nierzadko Social Media są głównym nośnikiem informacji dla wielu internautów. Korzysta z nich, jak podaje DataReportal, aż 87% internautów.
Uczestnicz aktywnie w życiu społeczności. Nie ograniczaj się do jednego kanału. W ten sposób można budować zaufanie wśród użytkowników Internetu i potencjalnych klientów. Może to w przyszłości przynieść spodziewane efekty.
Promocja firmy a pozycjonowanie SEO
Pozycjonowanie stron internetowych umożliwia poprawę lub budowę pozycji Twojej witryny w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek. Oznacza to większą liczbę odwiedzin internautów na Twoim serwisie. Jesteś zainteresowany dotarciem do klientów w danym mieście czy regionie? Zdecyduj się na lokalne SEO! Jest to opcja dopasowana do zachowań internautów. Wpisują oni w wyszukiwarce dane miasto czy region. Nie muszą tego robić – Google samo ustali, gdzie mieszkają i wyświetli im wyniki usług w pobliżu. Można to połączyć z własną wizytówką w Google Moja Firma.
Dzięki aktywności w zakresie SEO:
poprawisz pozycję Twojego serwisu w lokalnych wynikach wyszukiwania – użytkownicy Internetu zwykle klikają w wysokie pozycje,
dotrzesz do klientów, którzy używają urządzeń mobilnych – według raportu Gemius, aż 75% internautów stosuje smartfony,
zaoszczędzisz czas i pieniądze – w związku z pozycjonowaniem ogólnokrajowych słów kluczowych.
Jak jeszcze promować swoją firmę w sieci? Poprzez stopkę w e-mailu! Nie bój się próbować nowych rzeczy i testować różne kanały promocji firmy!